IGE -

Definicións.


Comercio polo miúdo

Trátase dunha rama do sector servizos na que se enmarcan as empresas cuxa actividade principal corresponde á división 47 (Comercio polo miúdo, excepto de vehículos de motor e motocicletas) da sección G da Clasificación Nacional de Actividades Económicas (CNAE-2009). Esta división comprende a revenda (venda sen transformación) ao público para o seu consumo ou utilización persoal de bens en tendas, grandes almacéns, postos, economatos, venda por correo, a domicilio, venda ambulante, etc. A manipulación que soe realizarse nestes establecementos non afecta ao carácter básico dos produtos e pode incluír, por exemplo, a clasificación, a separación, a mestura e o empaquetado. Os bens vendidos deben limitarse aos denominados, en xeral, bens de consumo ou mercadorías polo miúdo. En consecuencia, exclúense os bens que non soen incluírse no comercio polo miúdo, coma os cereais, os minerais, a maquinaria e equipos industriais, etc. Nesta división intégrase tamén o comercio polo miúdo realizado por intermediarios e as actividades das empresas de poxas polo miúdo. Esta división non comprende:

  • A venda de produtos agrarios polo responsable da explotación.
  • A fabricación e venda de mercadorías, que está clasificada como fabricación nas divisións 10 a 32 da CNAE-2009.
  • A venda de vehículos de motor, motocicletas e os seus repostos.
  • O comercio de cereais, minerais, crudo de petróleo, produtos químicos industriais, ferro e aceiro e a maquinaria e equipo industriais.
  • A venda de alimentos e bebidas para o seu consumo no mesmo local e a venda de comida para levar.
  • O aluguer de artigos de uso persoal e doméstico ao público en xeral.

Operaciones relacionadas
Índices de comercio polo miúdo

Este sitio web utiliza cookies propias de tipo técnico y de terceros para optimizar su uso. Las cookies no se utilizan para recoger información de carácter personal. Si continúa navegando se considera que acepta su uso. Conozca nuestra política de cookies

De acuerdo